Elhízás, súlyfelesleg

Korlátozza a mozgásodat?
Rontja az önbecsülésedet?
Veszélyezteti az egészségedet?

Manapság az emberek többsége csak behatárolt mozgást végez. Ideje legnagyobb részében egy asztalnál vagy egy autóban ücsörög, de még a legjobb esetben is csak valamilyen viszonylag kötött mozgással járó tevékenységet folytat. Mondhatjuk, hogy a modernizáció kiölte életvitelünkből azt a változatosságot és terhelést, amely testünk kialakulásában fontos szerepet játszott, és amely ma is optimális szinten tudná tartani annak működését.

De van még valami, ami nagyot változott.

A tested felépítésében és fenntartásában két dolog játszik főszerepet:

  1. Mit viszel be? (evés, ivás, légzés)
  2. Hogyan használod fel a bevitt dolgokat? (életvitel/tested használata)

 

Tehát a fent említett civilizációs fejlődés másik nagy változása, hogy a mozgással ellentétben a bevihető anyagok mennyiségéből és változatosságából hatalmas bőség jött létre.

Tehát a képlet nagyon egyszerű:
Helytelen bevitel + Helytelen felhasználás = Elhízás

És a következmények:

  • Romló közérzet, romló önbecsülés.
  • Rosszabb megítélés és elfogadottság.
  • Romló teljesítmény.
  • Egészségkárosodás (pl.: ízületek kopása, lerakódások, romló anyagcsere egyensúly)

Megoldási lehetőségek:

  1. A bevitel keretek közé szorítása. (táplálkozási szokások megváltoztatása)
  2. A felhasználás javítása. (életvitel megváltoztatása)
  3. Az előző két pont kombinálása. (optimális megoldás)

Az 1-es ponttal kapcsolatban mára már rengeteg anyag látott napvilágot, ezért ezzel itt most nem foglalkozunk.

A mi szakterületünk a 2-es pontba esik, ezért amennyiben nem szeretnéd vagy nem tudod csupán a beviteled  keretek közé szorításával elérni a célodat, vagy gyorsabb, egészségesebb és tartósabb eredményt szeretnél elérni, akkor mi ebben tudunk neked segíteni.

Ebben az esetben legfontosabb szempont, hogy olyan mozgásformát válassz, ami kellőképpen megterhelő, ugyanakkor örömmel és kitartással tudod rendszeresen végezni.

Bár nehéz szavakkal átadni, tömören összefoglalva, a következőket kapod meg nálunk:

  • 1,5 óra folyamatos testmozgás.
  • 1,5 óra biztatást és folyamatos instrukciók.
  • 1,5 óra változatos átmozgató, erősítő és kardió gyakorlatok.
  • Időszakos felmérőket, amik motiválhatnak, és amikkel mérheted magadon a változásokat.

 

És mindezeken felül még azokkal az előnyökkel is gyarapodhatsz, amiket e modern kung-fu stílus gyakorlása adhat, és amelyekről a többi oldalunkon olvashatsz.

Jelentkezz próbaedzésre!